De meest gestelde vragen

Ontbijtjes

  • Is het mogelijk om een ontbijt te bestellen zonder een bepaald ingrediënt?

    Als u om een bepaalde reden (godsdienst, allergie, e.d.) bepaalde ingrediënten niet in het pakket wil hebben. Kunt u dit in het bestelproces in de opmerkingen aangeven. Het opmerkingen veld is te vinden onder het in te vullen afleveradres.

    Let op: wij bezorgen geen glutenvrij ontbijt! 

  • Kan ik iets speciaals bij mijn ontbijt bestellen?

    Wilt u iemand verrassen met iets speciaals naast het ontbijt? In de meeste gevallen is dit mogelijk. Als u contact met ons opneemt en uw wensen doorgeeft, dan gaan wij kijken of wij uw wensen waar kunnen maken.

  • Bezorgen jullie nog ontbijtjes ondanks het corona-virus?

    Het bezorgen van de ontbijten gaat door. Juist nu.

    • Veiligheid en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. 
    • We zorgen er voor dat we ruime afstand bewaren tussen bezorger en ontvanger. 
    • We gaan zoals u van ons gewend bent met zorg en hygiëne om met de producten.

    Voor meer informatie omtrent het bezorgen en corona, lees dit artikel

  • Ik wil graag een ontbijt bestellen voor een speciale gelegenheid. Is dit mogelijk?

    Dit is zeker mogelijk. Voor speciale gelegenheden is er altijd iets leuks van een ontbijt te maken. U kunt contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven, dan gaan wij kijken hoe wij een onvergetelijk ontbijt voor u kunnen verzorgen.

  • Ik heb meerdere ontbijtjes besteld. Worden deze apart verpakt?

    Als u meerdere ontbijtjes besteld worden deze in het kader van milieuvriendelijkheid zoveel mogelijk samen verpakt. 

Bestelling

  • Op welke tijdstippen kan er bezorgd worden?

    U kunt zelf een bezorgtijd kiezen. U kunt een keuze maken uit alle kwartieren tussen 7:30 en 11:45 uur. Hierna dient u aan te geven hoe u het tijdvak verdeeld wilt hebben.

    Let op: het is een indicatietijd, het kan altijd voorkomen dat het ontbijt buiten het bezorgtermijn valt. We streven er uiteraard naar het ontbijt tijdig te bezorgen.

    U kunt uit het volgende kiezen:

    • Tot 60 minuten voor gewenste tijd
    • Tot 30 minuten voor en 30 minuten na gewenste tijd
    • Tot 60 minuten na gewenste tijd
  • Kan mijn bestelling nog gewijzigd worden?

    U kunt uw bestelling tot 17:00 op de dag voor levering wijzigen door contact met ons op te nemen. Let wel op dat de klantenservice in het weekend gesloten is.

  • Ik wil een klassiek ontbijt en een kinderontbijt bestellen, maar er komen telkens twee klassieke ontbijtjes in mijn winkelmandje. Hoe kan ik dit oplossen?

    Dit probleem ontstaat meestal doordat het klassiek ontbijt en het kinderontbijt los besteld worden. Om dit te voorkomen dient u, alvorens de knop 'bestellen' in te drukken om een klassiek ontbijt te bestellen, aan te geven dat u als accessoire/optie een kinderontbijt wil. Zodra u het kinderontbijt heeft ingevuld kunt u op de knop bestellen drukken. Nu zal er één klassiek ontbijt en één kinderontbijt in uw mandje verschijnen.

  • Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    U ontvangt de bevestiging van de bestelling uiterlijk om 17:00 uur op de dag voor levering. Hebt u de dag voor levering om 17:15 uur nog geen bevestiging ontvangen, dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Als u 2 dagen of eerder voor de dag van de levering uw bestelling annuleert, worden er slechts 0,90 transactiekosten in rekening gebracht. Als u uw bestelling één dag voor de levering annuleert (mogelijk tot 17:00 uur) brengen wij daarvoor 50% van het aankoopbedrag in rekening. Het is ook mogelijk uw bestelling te wijzigen door deze bijvoorbeeld naar een andere dag te verplaatsen. Let wel op dat de klantenservice alleen op werkdagen van 8:30 tot 17:30 is geopend.

Betaling

  • Mijn betaling mislukt, wat kan ik hieraan doen?

    Als de betaling mislukt, adviseren wij u te controleren of het daadwerkelijk niet is afgeschreven van uw rekening. Is het niet afgeschreven raden wij u aan het nogmaals te proberen. Lukt het bij de tweede poging eveneens niet, of is het bedrag wel afgeschreven? Neem dan contact met ons op, dan gaan we samen kijken hoe wij de bestelling tot een succes kunnen maken.

  • Zijn er ook andere betaalmogelijkheden naast iDeal?

    Wij hanteren geen andere betaalmogelijkheden naast iDeal. Mocht iDeal voor u geen mogelijkheid zijn, omdat u bijvoorbeeld vanuit het buitenland besteld. Neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij gezamenlijk naar een geschikte oplossing

  • Het bedrag is twee keer van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik hieraan doen?

    Als dit het geval is, dan is er iets niet goed gegaan met iDeal. Wij vragen u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Bezorging

  • Waar bezorgen jullie?

    Om te controleren of wij bij u bezorgen kunt u de postcodecheck bovenaan de pagina invullen. Ook kunt u hier zien waar wij bezorgen. Het kan voorkomen dat de leverancier vol zit, we adviseren u dan een andere datum te kiezen. 

  • Wat is het bezorgtermijn bij feestdagen en bijzondere dagen?

    Op feestdagen als Pasen en Kerst en bijzondere dagen als Valentijnsdag, Moederdag en Vaderdag hanteren wij een breder bezorgtermijn. We streven er naar het ontbijt binnen het gewenste bezorgtermijn te bezorgen, maar het kan voorkomen dat het eerder of later die ochtend bezorgd wordt. Wij vragen hiervoor uw begrip.

  • Is bezorging op recreatiepark mogelijk?

    Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen voor bezorging op recreatieparken e.d. Echter vindt de aflevering tot aan de receptie plaats. De ontvanger dient aanwezig te zijn bij de receptie om de bestelling aan te nemen.

  • Kan ik het ontbijt elders laten bezorgen?

    Het is mogelijk het ontbijt elders te laten bezorgen. U kunt uw eigen gegevens invullen bij de factuurgegevens. Daarna kunt u een apart afleveradres invullen.

  • Jullie bezorgen niet op mijn gewenste afleveradres. Valt hier iets mee te regelen?

    Helaas is het niet mogelijk om buiten onze regio’s te bestellen. Wij zijn continu bezig onze regio’s te vergroten. Wellicht kunnen wij u in de toekomst van dienst zijn.

  • Kan mijn bestelling anoniem verstuurd worden?

    Over het algemeen worden alle ontbijtjes anoniem verstuurd. U kunt voor de zekerheid tijdens het bestelproces in de opmerkingen aangeven dat u anoniem wil blijven. Het opmerkingen veld is te vinden onder het in te vullen afleveradres.

  • Wat als de leverancier binnen de bezorgtermijn voor mijn deur stond maar het ontbijt niet kon afleveren?

    Bij het niet kunnen bereiken van de ontvanger zijn wij genoodzaakt het ontbijt mee terug te nemen en het ontbijt te zien als afgeleverd zoals besteld.

Klantenservice

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Stuurt u liever rechtstreeks een mail? Dan kunt u mailen naar info@ontbijt.nl.

  • Wanneer kan ik contact met jullie opnemen?

    U kunt 24 uur per dag contact met ons opnemen. Wij streven ernaar op dezelfde werkdag te reageren.

Zakelijk

  • Is het mogelijk op rekening te betalen?

    Voor bedrijven is het voor grotere aanvragen mogelijk om op rekening te betalen. U kunt voor een offerte contact met ons opnemen.

  • Ik wil graag bepaalde artikelen bij het zakelijk buffet geleverd hebben. Is dit mogelijk?

    Als u iets speciaals bij het buffet wil hebben. Dan kunt u contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven. Dan gaan wij kijken of wij uw wensen waar kunnen maken.

Winkelwagen : 0 item(s) à 0,00 euro - Afrekenen