De meest gestelde vragen

Ontbijtjes

  • Is het mogelijk om een ontbijt te bestellen zonder een bepaald ingrediënt?

    Als u om een bepaalde reden (godsdienst, allergie, e.d.) bepaalde ingrediënten niet in het pakket wil hebben. Kunt u dit in het bestelproces in de opmerkingen aangeven. Het opmerkingen veld is te vinden onder het in te vullen afleveradres.

    Let op: wij bezorgen geen glutenvrij ontbijt! 

  • Ik wil iets speciaals bij mijn ontbijt bestellen?

    Wil je iemand verrassen met iets speciaals naast het ontbijt. In de meeste gevallen is dit mogelijk. Als u contact met ons opneemt en uw wensen doorgeeft, dan gaan wij kijken of wij uw wensen waar kunnen maken.

  • Ik wil graag een ontbijt bestellen voor een speciale gelegenheid. Is dit mogelijk?

    Dit is zeker mogelijk. Voor speciale gelegenheden is er altijd iets leuks van een ontbijt te maken. U kunt contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven, dan gaan wij kijken hoe wij een onvergetelijk ontbijt voor u kunnen verzorgen.

  • Ik heb meerdere ontbijtjes besteld. Worden deze apart verpakt?

    Als u meerdere ontbijtjes besteld worden deze zoveel mogelijk samen verpakt. Mocht u de ontbijtjes graag apart verpakt hebben dan kunt u dit tijdens het bestelproces in de opmerkingen aangeven. Het opmerkingen veld is te vinden onder het in te vullen afleveradres.

Bestelling

  • Op welke tijdstippen kan er bezorgd worden?

    U kunt zelf een bezorgtijd kiezen. U kunt kiezen uit alle kwartieren tussen 7:30 en 11:45 uur. Hierna dient u aan te geven hoe u het tijdvak verdeeld wil hebben. U kunt hier uit het volgende kiezen:

    • Tot 60 minuten voor gewenste tijd
    • Tot 30 minuten voor en 30 minuten na gewenste tijd
    • Tot 60 minuten na gewenste tijd
  • Kan mijn bestelling nog gewijzigd worden?

    U kunt de bestelling tot 17:00 op de dag voor levering wijzigen door contact met ons op te nemen. Let wel op dat de klantenservice in het weekend gesloten is.

  • Ik wil een klassiek ontbijt en een kinderontbijt bestellen, maar er komen telkens twee klassieke ontbijtjes in mijn winkelmandje. Hoe kan ik dit oplossen?

    Dit probleem ontstaat meestal doordat het klassiek ontbijt en kinderontbijt los besteld worden. Om dit te voorkomen dient u, alvorens de knop bestellen in te drukken om een klassiek ontbijt te bestellen, aan te geven dat u als accessoire/optie een kinderontbijt wil. Zodra u het kinderontbijt heeft ingevuld kunt u op de knop bestellen drukken. Nu zal er één klassiek ontbijt en één kinderontbijt in uw mandje verschijnen.

  • Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    U ontvangt de bevestiging van de bestelling uiterlijk om 17:00 uur op de dag voor levering. Hebt u de dag voor levering om 17:15 uur nog geen bevestiging ontvangen, dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Als u 2 dagen of eerder voor de dag van de levering uw bestelling annuleert, worden er slechts 0,90 transactiekosten in rekening gebracht. Als u uw bestelling één dag voor de levering annuleert (mogelijk tot 17:00 uur) brengen wij daarvoor 50% van het aankoopbedrag in rekening. Let wel op dat de klantenservice alleen op werkdagen van 8:30 tot 17:30 is geopend.

Betaling

  • Mijn betaling mislukt, wat kan ik hieraan doen?

    Als de betaling mislukt, adviseren wij u te controleren of het daadwerkelijk niet is afgeschreven van uw rekening. Is het niet afgeschreven raden wij u aan het nogmaals te proberen. Lukt het bij de tweede poging eveneens niet, of is het bedrag wel afgeschreven? Neem dan contact met ons op, dan gaan we samen kijken hoe wij de bestelling tot een succes kunnen maken.

  • Zijn er ook andere betaalmogelijkheden naast iDeal?

    Wij hanteren geen andere betaalmogelijkheden dan iDeal. Mocht iDeal voor u geen mogelijkheid zijn, omdat u bijvoorbeeld vanuit het buitenland besteld. Neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij gezamenlijk naar een geschikte oplossing

  • Het bedrag is twee keer van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik hieraan doen?

    Als dit het geval is, dan is er iets niet goed gegaan met iDeal. Wij vragen u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Bezorging

  • Waar bezorgen jullie?

    Om te controleren of wij bij u bezorgen kunt u de postcodecheck bovenaan de pagina invullen. Ook kunt u hier zien waar wij bezorgen.

  • Kan ik het ontbijt elders laten bezorgen?

    Het is mogelijk het ontbijt elders te laten bezorgen. U kunt uw eigen gegevens invullen bij de factuurgegevens. Daarna kunt u een apart afleveradres invullen.

  • Jullie bezorgen niet op mijn gewenste afleveradres. Valt hier iets mee te regelen?

    Helaas is het niet mogelijk om buiten onze regio’s te bestellen. Wij zijn continu bezig onze regio’s te vergroten. Wellicht kunnen wij u in de toekomst van dienst zijn.

  • Kan mijn bestelling anoniem verstuurd worden?

    Over het algemeen worden alle ontbijtjes anoniem verstuurd. U kunt voor de zekerheid tijdens het bestelproces in de opmerkingen aangeven dat u anoniem wil blijven. Het opmerkingen veld is te vinden onder het in te vullen afleveradres.

Klantenservice

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Stuurt u liever rechtstreeks een mail? Dan kunt u mailen naar info@ontbijt.nl.

  • Wanneer kan ik contact met jullie opnemen?

    U kunt 24 uur per dag contact met ons opnemen. Wij streven ernaar op dezelfde werkdag te reageren.

Zakelijk

  • Is het mogelijk op rekening te betalen?

    Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te betalen. U kunt voor een offerte contact met ons opnemen.

  • Ik wil graag bepaalde artikelen bij het zakelijk buffet geleverd hebben. Is dit mogelijk?

    Als u iets speciaals bij het buffet wil hebben. Dan kunt u contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven. Dan gaan wij kijken of wij uw wensen waar kunnen maken.

Winkelwagen : 0 item(s) à 0,00 euro - Afrekenen